Interim medewerker Financiën
Plaatsingsdatum: 30 juni 2016Functieniveau: HBO, HBO+
Standplaats: Heerlen
Status: In-procedure
Bedrijfsprofiel:
Non profit organisatie waar een verandertraject ingezet is en dat verder vormgegeven moet worden
Functieomschrijving:
Verantwoordelijkheden
- verslaglegging ten behoeve van de jaarrekening
- opstellen en bewaken van begrotingen en budgetten
- bewaken van het vastgesteld financieel beleid
- voorbereiden en coördineren van financiële verslaglegging en beleidsinformatie
- opstellen managementrapportage
Functie eisen
- Minimaal een afgeronde HBO- opleiding
- Minimaal 2 jaar werkervaring strekt tot aanbeveling
- Kennis en ervaring met administratieve en boekhoudkundige processen
- Het hebben van de vaardigheid om eigen werkzaamheden adequaat af te stemmen met andere medewerkers
- Kennis en ervaring met boekhoudkundige systemen
- Excellente kennis van en aantoonbare ervaring met automatisering (o.a. MS-office)
Uw profiel:
Vereiste Competenties
Organisatiecompetenties: Durf, klantgerichtheid, samenwerken
Teamcompetenties: discipline, omgaan met details
Functiecompetenties: integriteit, plannen en organiseren
Solliciteren:
Bent u geïnteresseerd in deze functie? Dan ontvangen wij graag uw sollicitatie met uw uitgebreide Curriculum Vitae. U kunt uw sollicitatie digitaal versturen, door op onderstaande button “solliciteer online” te klikken.
Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met Michiel Weijters via +31 (0)6-51624941.
Solliciteer online